Adidas Intense Touch voda po holení 50 ml
Adidas Intense Touch voda po holení 50 ml
Adidas Intense Touch je dřevitě kořenitá vůně uvedena na trh v roce 2011.
Intense Touch je pro všechny sportovce, kteří chtějí následovat své hrdiny, zanechat svůj vlastní otisk a překračovat svá maxima.
Vůně je inspirovaná jedinečností Zinédine Zidana, ten znázorňuje kultovního fotbalového hrdinu, který inspiroval tisíce sportovců v jejich touze dosáhnout nemožného a překonávat maxima. Má všechny atributy mimořádných sportovců: dokonalou techniku, rozhodnost pod tlakem, odhodlanost a oddanost hře. Patří mezi celosvětově obdivované osobnosti a jeho vliv pokračuje i po odchodu z profesionální dráhy. Nabízí inspiraci pro všechny muže, kteří se snaží být dokonalí a podávat vždy skvělé výkony.
Černá barva flakonu, v kombinaci se stříbrnou, dodává luxusní kouzlo, žluté nápisy dokonale upoutají pozornost. Otisk prstu odkazuje na celý koncept zanechání vlastní stopy ve všem, do čeho se pustíte. Luxusní černá barva a neprůhledný flakon jsou podtrženy ergonomickým mužným designem.
- dřevitě kořenitá vůně
- limitovaná edice
- inspirováno jedinečností Zinédine Zidana
- ergonomický mužný design
- AS 50 ml
Horní nóty vás vtáhnou směsí Černého pepře, zelené mízy a Rozmarýnu. SRDCE v sobě skrývá jablko, kiwi, akordy černého čaje a Tonka boby. Na závěr vás uchvátí Pačuli, cedr, Guajakové dřev, nóty kůže, santalové dřevo a pižmo.
- HLAVA: růžový pepř, zelené tóny, rozmarýn, pepř
- SRDCE: fazole Tonka, čaj, jablko, kiwi
- ZÁKLAD: Pačuli, Cedrové dřevo, dřevo Guaiac, pižmo, santalové dřevo, kůže
Značka Adidas je u většiny známá především ve spojitosti s produkcí sportovních oděvů, obuvi a dalších doplňků.
Vznik značky samotné se datuje od roku 1925 a je spojen se jménem Adolf Dassler. Dnes je Adidas pravděpodobně jedním z nejprodávanějších výrobců sportovních produktů vůbec.
V posledních letech se Adidas dostává do povědomí i v odvětví Parfumérie. Své svěží a sportovní vůně Adidas prezentuje pod záštitou společnosti Coty. Série parfémů a řady jedinečných produktů se staly velmi oblíbenými zejména díky jejich originálním, lehkým a nenásilným vůním. Ty se do určité míry snaží korespondovat s celkovým charakterem a zaměřením značky Adidas.