Collistar Anticellulite Thermal Cream termální krém proti celulitidě 400 ml + Design řasenka černá 11 ml, ksmetická sada
Collistar Anticellulite Thermal Cream termální krém proti celulitidě 400 ml + Design řasenka černá 11 ml, ksmetická sada
1) Collistar Anticelullulite Thermal Cream termální krém proti celulitidě 400 ml
Krém s dlouhotrvajícím efektem pro normální celulitidu a pro uklidnění tkáně. Bojuje proti celulitidě koncentrovaným mixem z 6 různých druhů Mořských řas spojenými s phyto extrakty působící na zeštíhlení a zpevnění, dodávající tón a kompaktnost pokožky. Obsahuje Fomblin HC 25, který udrží aktivní látky v ošetřených oblastech a prodlužuje tak čas působení. Pokožka je jemná a hladká, krém je také ideální na masáže.
- vyhlazuje pokožku
- Stimuluje odbourávání tuků
- zjemňuje a osvěžuje
- zpevňuje, hydratuje a revitalizuje
- už po první aplikaci bude pokožka hladší a jemnější
- postupem času dojde k výrazné redukci celulitidy
2) Collistar Mascara Design řasenka černá 11 ml
Mascara Design dodá vašim řasám nevídaný objem a zároveň je perfektně prodlouží a natočí.
- dodá řasám nevídaný objem
- perfektně prodlouží a natočí
- černá
- 11 ml
Collistar Anticelullulite Thermal Cream: Nanášejte krém na problematické partie, jako jsou hýždě, stehna a lýtka, pohyby směrem vzhůru. Zpočátku krém používejte dvakrát denně, po zlepšení stavu pokožky jednou denně.
Design řasenka: Kartáček umístěte ke kořínkům řas a pročešte je až ke konečkům. Pro výraznější nalíčení naneste více vrstev.
Sada obsahuje
- Collistar Anticelullulite Thermal Cream termální krém proti celulitidě 400 ml
- Collistar Mascara Design řasenka černá 11 ml
Když se spojí italská vášeň pro krásu, výjimečná kreativita a úspěšný vědecký přístup, vznikají mimořádné věci. Jako třeba kosmetika a parfémy Collistar. Přední italská značka je oblíbená pro své efektivní složení, kvalitní ingredience, luxusní balení a – co je nejlepší – velmi příznivé ceny. Na svém kontě má Collistar pěknou řádku revolučních kosmetických přípravků a úžasný cit pro inovace se odráží i v marketingové komunikaci. Mimo jiné se Collistar zařadil mezi úplně první kosmetické značky, které se začaly prezentovat na internetu.