Guess Uomo Men toaletní voda pro muže 2 ml s rozprašovačem, vialka
Guess Uomo Men toaletní voda pro muže 2 ml s rozprašovačem, vialka
Ambrová, Citrusová vůně pro muže uvedena na trh v roce 2022
Nechejte vyniknout magnetismus vašeho sebevědomí s vůní Guess Uomo. Je ambrová a kapradinová s vibrujícími Citrusy.
Pánská vůně Guess Uomo podtrhne sebevědomí moderního muže, který touží prožít život v nekonečné vášni. Je určena mužům, kteří žijí přítomností, jsou vnímaví a tolerantní a s velkou dávkou odvahy se snaží porušovat všechny konvence. Toaletní voda Uomo zachycuje magnetické sebevědomí muže. Je vysoce návyková.
"Muž, který nosí značku Guess, miluje klasickou mužnost, ale zároveň podtrhuje svou osobnost moderní svěžestí." říká Parfumérka Linda Chinery ze společnosti Takasago.
Design obalů je inspirovaný italskou architekturou. Elegantní černá, mramorovaná krabička obsahuje umělecky navržený flakon z průsvitného skla s klasickými černými akcenty a logem Guess Uomo.
Kampaň inspirovaná partou mladých šviháků zachycuje svůdnou mužnou energii vůně Guess Uomo. Zobrazuje italské modely: Mattia Narducci, Stefano Sala a Alex Dellisola. Kampaň byla focena v ikonickém Caesars Palace v Las Vegas objektivem fotografky Tatiany Gerusové. Odhaluje svobodomyslné sebevědomí klasického moderního muže Guess, který si naplno užívá život.
Guess Uomo je vůně ambrová a kapradinová s Citrusy pulzujícími v horních a středních tónech. Skrývá v sobě svěží tóny květin a intenzivního koření, po nichž následuje hřejivá směs tmavého dřeva a smyslná Ambra, která dodává vůni nasládlý a dlouhotrvající finiš.
Značka Guess je známá jako americká oděvní společnost. Kromě oblečení, které se vyznačuje vysokou kvalitou, je tato značka proslulá i svými módními doplňky, šperky a v neposlední řadě i parfémy. Byla založena v roce 1981 a působí ve více než 100 zemích světa. Po celou dobu si tato značka udržuje špičkovou image. Je symbolem mladistvého, sexy a dobrodružného životního stylu. Je inspirována francouzskou elegancí a nekonvenčním kalifornským stylem života.