Collistar Perfect Lashes řasenka 9 ml + dvoufázový odličovač 50 ml + taštička oranžová, kosmetická sada
Collistar Perfect Lashes řasenka 9 ml + dvoufázový odličovač 50 ml + taštička oranžová, kosmetická sada
Řasenka Mascara Ciglia Perfette
Tato řasenka kombinuje vynikající kosmetický výsledek s hlubokým účinkem líčení.
Její bohatá, krémovitá formule obalí řasy jednu po druhé a zajistit jejich výraznější tvarování v jejich plné délce bez zatížení.
Díky speciálnímu aplikátoru s extra-silnými štětinami pro zatočení a oddělení řas je perfektní a zaručuje dokonalé nalíčení, které zůstává nezměněno po celý den. A navíc chrání a posiluje nalíčení díky cenné směsi vitamínů a hedvábných proteinů.
- krémovitá formule obalí řasy jednu po druhé
- tvarování řas v jejich plné délce bez zatížení
- speciálnímu aplikátoru s extra-silnými štětinami
- cenná směs vitamínů a hedvábných proteinů
- 9 ml
2) Dvoufázový odlakovač Struccatore Addolcente Bi-Fase Occhi-Labbra 50 ml
Ideální i pro ty nejcitlivější oči, tato inovativní dvoustupňová formule, bohatá na rostlinné výtažky z Měsíčku a sléz, zcela odstraňuje všechny typy make-upu, dokonce i voděodolné výrobky.
Šetrné a bezpečné dvoufázové složení, olejové a vodní, které se aktivují navzájem protřepáním lahvičky a nanesením na tampón. Díky pečlivě vybraným složkám, které jej tvoří, dává pokožce příjemný pocit svěžesti a dobrého pocitu.
- I pro ty nejcitlivější oči.
- Může být také použit k odstranění make-up rtů.
- Výrobek je Hypoalergenní.
3) Kosmetické taštička
- barva: oranžová
Sada obsahuje
- Collistar Perfect Lashes řasenka 9 ml
- Collistar dvoufázový odličovač 50 ml
- Taštička oranžová
Když se spojí italská vášeň pro krásu, výjimečná kreativita a úspěšný vědecký přístup, vznikají mimořádné věci. Jako třeba kosmetika a parfémy Collistar. Přední italská značka je oblíbená pro své efektivní složení, kvalitní ingredience, luxusní balení a – co je nejlepší – velmi příznivé ceny. Na svém kontě má Collistar pěknou řádku revolučních kosmetických přípravků a úžasný cit pro inovace se odráží i v marketingové komunikaci. Mimo jiné se Collistar zařadil mezi úplně první kosmetické značky, které se začaly prezentovat na internetu.