Collistar Shock řasenka Black 8 ml + Matita Professionale Occhi tužka na oči Black 1,2 g + etue, dárková sada
Collistar Shock řasenka Black 8 ml + Matita Professionale Occhi tužka na oči Black 1,2 g + etue, dárková sada
1) Collistar Shock Mascara řasenka Black 8 ml
Zakroucení a Non-Stop objem. Smyslné křivky a objem definován pro ohromující vzhled!
To je účinek nové Shock Mascara, výsledek výzkumu Collistar, které se podařilo spojit exkluzivní Lash Curl Complex, super komplex bohatý na přírodní vosky a filmotvorné Pryskyřice, speciální zakřivený aplikátor, který působí jako řasová kulma mimořádné síly. Používá se ve spojení s tužkou Kohl, zdvojnásobuje výkon a dodává smyslný vzhled a zaručuje přehnané, nadměrné a extrémní řasy.
- smyslné křivky a objem
- pro ohromující vzhled
- speciální zakřivený aplikátor
- 11 ml
2) Matita Professionale Occhi tužka na oči Black 1,2 g
Měkká a mimořádně všestranná tužka na oči zdůrazní oblast kolem očí. Nebo aplikujte oční stíny na oční víčka se zvláštní latexovou šmouhou. Díky voděodolnému složení můžete získat dlouhotrvající vzhled.
- měkká tužka na oči
- zdůrazní oblast kolem očí
- voděodolná
- 1,2 g
3) Piquardo taštička
Collistar Shock: Kartáček umístěte ke kořínkům řas a pročešte je až ke konečkům. Pro výraznější nalíčení naneste více vrstev.
Collistar Matita Professionale Occhi: Naneste v blízkosti linie řas nebo uvnitř oka. Nebo jako oční stíny vykreslete přímo na víčka a speciálně rozmažte.
Sada obsahuje
- Collistar Shock řasenka Black 8 ml
- Collistar Matita Professionale Occhi tužka na oči Black 1,2 g
- Piquardo taštička
Když se spojí italská vášeň pro krásu, výjimečná kreativita a úspěšný vědecký přístup, vznikají mimořádné věci. Jako třeba kosmetika a parfémy Collistar. Přední italská značka je oblíbená pro své efektivní složení, kvalitní ingredience, luxusní balení a – co je nejlepší – velmi příznivé ceny. Na svém kontě má Collistar pěknou řádku revolučních kosmetických přípravků a úžasný cit pro inovace se odráží i v marketingové komunikaci. Mimo jiné se Collistar zařadil mezi úplně první kosmetické značky, které se začaly prezentovat na internetu.