1948 Dva Richterovi
V roce 1948 se Emil Richterich rozhodl změnit jméno své společnosti. Toto bylo v reakci na zmatek způsobený dvěma výrobci cukrovinek nesoucími jméno "Richterich" v Laufenu, přičemž zástupci obou společností někdy navštěvovali stejné maloobchodníky. Richterich vzal počáteční slabiky společnosti Richterich & Co. Laufen, aby vytvořil jméno "Ricola", čímž skončil sága "dvou Richterichů".
1963 Významný úspěch pro vývoz "vaku"
Ricola byla jednou z prvních švýcarských společností, která exportovala bonbóny. Snahy o uvedení produktu na německý trh byly skoro vykolejeny kvůli názoru obchodního partnera na bázi Stuttgartu, že balení společnosti Ricola "vypadalo jako taška na semínka" a bylo by proto nemožné prodat. Navzdory svým pochybnostem společnost objednala 50 000 pytlů - a byla ohromena prodejem. V prvním roce Ricola prodala v Německu jeden milion "tašek".
1985 «Potřebujeme bylinky!»
"Potřebujeme bylinky!" Na začátku osmdesátých let začal Ricola umisťovat reklamy tohoto druhu po celém Švýcarsku a kontaktoval starosty a školy. Proč? Již v oblasti Laufenu nebylo dostatečné množství travních porostů, které by udržely krok s poptávkou, což ohrožovalo dodávku nejdůležitější suroviny použité v produktech společnosti Ricola. Zatímco odvolání bylo neúspěšné, vedlo Ricolu k tomu, aby začala pracovat se švýcarskými farmáři, čímž začala v éře systematické kultivace bylin ve Švýcarsku.
1993 «Riicolaa!» - výzva slyšená po celém světě
"Riicolaa!" Jodeling reklama byla uvedena v televizi a poprvé vysílaná v rozhlase ve Švýcarsku a Německu v roce 1993. To vedlo k obrovskému zvýšení povědomí o značce, přičemž Ricola nakonec rozhodla o zavedení "Riicolaa!" Do jiných zemí dobře. Ekonomický hovor byl od té doby součástí každé reklamy Ricola.
2014 Herb Center
Nový domov pro naše bylinky: V roce 2014 byl v roce 2014 otevřen Ricola Herb Center, který byl vybudován z hlíny a zeminy pocházející z údolí Laufen a slouží jako centrální zařízení pro zpracování a ukládání našich bylin. Udržitelnost byla klíčovým faktorem každého kroku rozvoje herbského centra - od návrhu po provoz.