Záruka a reklamace
Chcete zboží vrátit?
Znáte to? Nerad se přiznávám, ale někdy se mi stane, že se při nakupování tak nějak zapomenu a nakoupím toho víc, než jsem měl původně v plánu. Koupím třeba pět šampónů místo tří. A pak mi objednávka přijde a já si uvědomím, že ten s výtažkem z mořského bahna pro vlasy "jako když ráno vstanete z postele" jsem si kupovat nemusel, protože mi minule nevoněl. A nebo objednám špatný krém pro maminčinu zralou pleť. Nemusíte však mít strach, jestli se vám podobný případ stane. Víte, že u mě můžete vrátit zboží do 14 dní od zakoupení a ani mi nemusíte vysvětlovat proč jste si to rozmysleli?
Kdyby se vám to opravdu stalo, mrkněte do mých obchodních podmínek, kde najdete bližší podmínky vrácení zboží.
Jsem kluk pořádný a rád mám ve věcech systém. Při vrácení zboží je proto třeba vyplnit následující formulář a zaslat jej společně se zásilkou (formulář zde).
Záruka
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na výrobky je poskytována záruka 24 měsíců (pokud obchodní podmínky nebo popis u výrobku neuvádí jinou dobu). Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.
Předání výrobku k reklamaci
Předání výrobku k reklamaci je možné buď osobně nebo poštou na níže uvedené adrese.
VMD DROGERIE | Ing. Josef Chmelař
Masarykova 145
698 01 Veselí nad Moravou
Do zásilky přiložte doplněný průvodní dopis (formulář zde).
Ještě pár důležitých poznámek
Berte, prosím, na vědomí, že u určitého typu zboží není možné od smlouvy odstoupit a vrátit ho. Jde o výrobky, které nejsou zabezpečeny výrobcem v hygienicky utěsněných obalech, u kterých by mohla být jejich náplň nějak zaměněna, vyměněna, nebo které svým rozbalením ztratí svou hodnotu. Jde především o kosmetické produkty, např. určité druhy sprchový gelů, aviváže, tělové krémy, určité druhy dekorativní kosmetiky, parfémy vybalené z celofánu, zubní kartáčky, balené potraviny atp. Zboží tohoto typu lze vrátit z hygienických či zdravotních důvodů pouze takové, které je výrobcem zabezpečeno v utěsněném obalu, který zboží chrání. Tím chráním především vás, zákazníky, aby zboží, které ode mě dostanete bylo vždy v pořádku a nebylo nikým jiným použité, či zaměněné. To byste přece nechtěli. Děkuji vám za pochopení.
Reklamované zboží nezasílejte na dobírku. Takové zásilky nepřeberu.